På väg hem - nästan

Sitter på Males flygplats nu och väntar på att få boarda. Jag och sambon fick springa till incheckningen som tydligen stängde 2 timmar före avgång. Jaja, nu har vi checkat in och jag har fått shoppat lite. En Seiko klocka inhandlades inne i Male (Annika, snart är jag ikapp dig ;-)) och nu på flygplatsen blev det så klart två krämer (krämer is da shit) och en parfym (Ja'dore - Dior). Jag var egentligen ute efter en Marc Jacobs parfym men den fanns inte. Får inhandla den på Åhléns hemma istället.

Klockan är nu 1900 och planet ska lyfta 2020. Låter jag som en vuxen tant när jag säger att det ändå ska bli lite skönt att komma hem? Även om semestern varit helt underbar! Ge mig en vecka hemma och sedan vill jag iväg igen. 

Snö i Malmö?

Kommentarer
Postat av: Tessa

Borta bra, men hemma bäst. :o) Jag längtar efter att få se bilderna på både delfiner och sköldpaddor och kanske en och annan kokosnötsman.

2009-02-08 @ 15:38:08
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0