Nära slipar ingen diamant

Jag gissade nästan rätt på hur Sverige skulle rösta. Hur kunde jag göra det? Jo, för att Sverige (och internationella juryn tydligen) verkar älska Amy Diamond. Detta är för mig väldigt konstigt... Jag känner för Amy Diamond som jag känner för af Ugglas; jag vill helst stänga av ljud och bild för att slippa se och höra. Det skär i mina öron när Amy sjunger. Och ärligt talat, är det inte dags för henne att bli vuxen? Varför denna Hitz for Kidz-attityd? På med en snygg tight klänning och ett par höga klackar! Sluta upp med barntramset! 
Fast det är klart, det är ju kidsen som köper hennes skivor och blir hon vuxen kan jag aldrig tänka mig att hon har någon publik...

Heja Måns!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker Amy Diamond så mobba henne inte

2009-02-21 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0