Inte älskad av alla...

Jag låter er ännu en gång ta del av våra fantastiska dialoger. Följande inträffade efter att sambon sett ett citat av Moder Theresa på öns Spa-visitkort. Och för er som inte är vana vid sambons språk: 'såttig' = dålig, kass, tråkig.

Sambon: "Moder Theresa är så jävla såttig!"
Jag: "Hon är ju död!"
Sambon: "Ja, tack och lov för det!"

Detta följdes sedan av en monolg där sambon berättar varför hon var en pajas. Det hela avslutas med att sambon säger: "Moder Theresa... Jag har mer förtroende för Bingo Rimér."

Kommentarer
Postat av: Annika Nordquist

Det låter som om ni har det fantastiskt! Njut i fulla drag - både av paradisöarna och av varandra.



Här är faktiskt lite snö. Det kom under natten och det som inte har blåst eller saltats bort ligger kvar. Skånsk vinter är underbar...



Hoppas att ö nr 2 är minst lika trevlig som den första.



Vi hörs/ses när ni kommer hem.



Kram // Annika

2009-02-01 @ 20:46:41
Postat av: Kimzan

skrattar så jag gråter

Jag gillar din sambo. Måste träffa honom och höra hela monologen om varför Moder T är såttig haha

Puss på dig

2009-02-01 @ 20:51:57
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0