Tillbaks i vardagen

Låter tråkigt att vara tillbaka i vardagen, men det är faktiskt väldigt roligt. Jag tycker om att ha lite struktur och mer regelbundenhet, vilket jag börjar få nu igen. Men så klart är semester alltid semester :-)

En fantastiskt skön sak med "vardagen" är att jag nu kan komma igång med träningen igen. Lade iofs aldrig helt av, men ett pass i veckan är inte ok för att jag ska må bra. Så idag blir det Ki-Box med Linda igen. Jätteroligt! Och denna gång ska jag göra allt för att komma i tid ;-)

BTW, är det någon som har tips på en butik med härliga klänningar? Jag ska nämligen på två bröllop i slutet av augusti och har lite klänningspanik. Klädkoden är kavaj, så det ska inte vara väldigt fancy, men så klart vill jag vara mitt most fabulous!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vi har ju alltid MB i Vinslöv. Balklänningar, brudklänningar och allt som kan önskas.

2009-08-13 @ 10:50:52
URL: http://bloggtessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILA tycker jag har fina klänningar. Det är mitt tips.

2009-08-13 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0