Mulberry Mabel

Som ni vet är väskor min svaga punkt. Och då menar jag inte väskor i konstläder för 199 kr på Åhléns. Just nu suktar jag efter en Mulberry Mabel.



En röd hade varit riktigt härligt! Men denna chokladbruna är ockå otroligt snygg. Jag är väldigt svag för Mulberrys väskor. Har dock bara en sedan innan, men det kan vara det bästa köp jag någonsin gjort! Förutom min Macbook då så klart :-)

Fast jag får nog låta väskkontot vila lite efter Diorinköpet häromveckan. Tur att jag inte har en massa pengar för det är så underbart att sukta efter något. Och ännu härligare är det om man bestämmer sig för att spara till det och sedan kan köpa det efter ett tag! Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0