Årets bästa bad!

Denna sommar har varit fylld med härliga bad. Och då menar jag naturligtvis i havet, annars räknas det inte. Det har varit lugna bad, svala bad, varma bad, morgonbad, eftermiddagsbad, kvällsbad, bad från stranden, bad från bryggan, bad från båten etc. etc. Listan kan göras lång.
Men idag, den 20 augusti kl. 17:10 - 17:40 tog jag årets bästa bad! Vågorna var väldigt höga (för att vara i Sverige) nere på Ljunghusensidan (Östersjösidan) och både kiteare och vindsurfare var ute. Det är så jäkla kul när det är höga vågor!


Borde nog doppa mig?


Ehh, det ordnade sig iaf...


Jag, en kiteare och en vindsurfare. Och en våg...


En del vågor kändes så höga att jag liksom var tvungen att förbereda mig.


För att sedan slås omkull.


Va? Vad säger du?


Jaha, där kommer en våg...


Jäklar vad kul det är!

Var detta årets sista bad i Sverige? Hoppas inte det, men om så är fallet så gick badsäsongen 2009 ut med flaggan i topp! :-)

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Åh va härligt! Jag ska då erkänna att jag har inte badat en enda gång i havet i år... annars ÄLSKAR jag att bada, är rena vattendjuret. Men är man gift med någon som avskyr bad o sol, så är det inte så lätt att övertala till strandbesök. Är nöjd o stolt över att jag överhuvudtaget fick med honom till segevångsbadet, där han både sola och bada!! Fortfarande chockad! hihi

2009-08-21 @ 21:55:49
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: ♥ N E L L Y ♥

hihi roliga och fina bilder :) <3

2009-09-07 @ 15:56:20
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0