Succesivt norrut

Igår gav jag mig iväg till min mor på morgonen och spenderade hela dagen hos henne. Riktigt mysigt att hänga i solen, fika på terassen, plocka vitsippor och snacka skit. Mammas hur är helt underbart! Det är som en sommarstuga fast hon bor där året runt. Stor skogstomt och lugnt och fridfullt. Skönt att kunna vara ut i solen hela dagen. Mina fräknar har verkligen kommit fram ut vintervilan nu :-)


En av mammas härliga uteplatser



Hela tomten badade i vårsolen

Vid halv sex tiden på kvällen kom sambon och hämtade oss och vi styrde kosan norrut då det var dags för kalas för brorsönerna. Lika trevligt som alltid och fantastiskt god mat! Naturligtvis bjöds det på klonk också. Och min äldsta brorson fick klonka för första gången. Han klarade det riktigt bra trots allas förväntansfulla blickar :-)


Klonk-klonk-klonk-klonk

Gårdagen var en riktigt bra dag även om den var lång. Vaknade inte förrän kl. 11 idag, vilket är extremt ovanligt. Annars brukar jag alltid vara uppe senast 9 på helgerna. Detta gjorde tyvärr att det inte blev någon fika med E men jag hoppas vi kan ta den en annan dag inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0