Sommarskor? Check!

Var idag och hämtade mitt paket med ballerinaskor från LaRedoute, så nu är jag all set vad gäller sommarskor. Ja, jag kommer förmodligen köpa på mig fler par skor denna säsong, men det låter bra att säga det :-) Köpte två par vanliga enkla gladiatorsandaler i svart och rosa innan vi åkte till Maldiverna. Att de sen aldrig användes eftersom vi bokstavligt talat gick barfota i två veckor spelar mindre roll.


Köpte även likadana i svarta. Bild från Ellos.


Och idag blev det tre par ballerinaskor i svart, grå och röda. Provade dem precis och de sitter precis, men eftersom jag är så sjukt stora fötter så sitter alla mina skor precis :-) Mina stackars fötter är vana... Ska gå runt lite med dem imorgon inna jag bestämmer mig, men magkänslan säger att jag behåller dem. Köpte ett par likadana förra året och de sitter jättebra nu, så det ska nog inte vara några problem.


Blev även ett par grå och ett par svarta. Bild från LaRedoute.

Kommentarer
Postat av: Kimzan

Åh vilka sötisar... hmmm får kolla in de där.... älskar ju skor.hehe

2009-04-15 @ 10:25:21
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0