Förändras du inte alls?

Idag var det återigen dags för stationsjympa (D-D: Stationsjympa=cirkeljympa :-)) på Heleneholm. Det har blivit lite utav mitt favoritpass och det är riktigt roligt att iaf ha en bestämd träning i veckan. De andra två-tre träningarna brukar bli på lite olika dagar och lite olika pass. Vilket iofs är jättebra det också!

Under uppvärmningen kom Ola "Solstollarna" Ström in i salen. Han smög bort till mig, sa hej och frågade om detta var stationsjympa. Tydligen så skulle han fota på det passet till Friskis-tidningen.

Ola ser jag ofta på stan och mest när han sitter på olika ställen (läs: Görkboet) och skriver. Jag har även snackat med honom några gånger, då en väns far spelade Skumberg i Solstollarna. Men iaf så var det inte förrän idag jag tänkte på det. Ola Ström faller ju in under samma kategori som Benny Andersson, Robert Wells och till viss del Björn Ulveaus! De är alla män med halvlångt till långt hår och som ser likadana ut idag som de gjorde för 25 år sedan! Helt otroligt! Ok att Björn har försökt spexa till det med att ha skägg nuförtiden, men annars är det inte mycket som skett under 2-3 decennier.

Kommer ni på fler som funkar i denna kategori?

Kommentarer
Postat av: Annelie

"Du ser ut som du alltid har gjort."

"Ja."

"Och du låter likadant också?"

"Jaaa."

"Utvecklas du inte alls?"

"Näej."

"Det är strongt! Vad ska du sjunga?"

"Mitt lilla rugbylag."



Jag vet. Skadat. :)

2009-04-28 @ 21:05:07
Postat av: Anonym

Cher! speciellt håret.

2009-04-29 @ 08:02:10
Postat av: Data-Danne

Svenne Hedlund...

2009-04-29 @ 13:35:06
Postat av: mape

Tutanchamon...?

2009-04-29 @ 23:15:19
URL: http://knegus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0