Post fast/detox

Ni är några stycken som var lite nyfikna på hur jag egentligen klarade av min fasteperiod. Och ett par av er har dessutom satt igång en egen! Galet!

Jag tror att det var för kort tid för att riktigt märka någon skillnad i hur jag mår, men det var tillräckligt lång tid för att jag skulle toklängta efter att tugga på något. Vad som helst! Sista hälften av den sista dagen var jobbigast för då var det så nära. När jag var mitt uppe i det så var man så fokuserad på det, så då var det ganska lugnt.


Men som sagt så gick det hyfsat bra, även om grönsaksjuicen inte var den godaste ;-) Jag gick till och med ner tre kilo på dessa dagar. Men de har jag säkert gått upp igen (eller något av det iaf) eftersom jag inte är i behov av att gå ner i vikt. Dock tror jag att om någon som vill gå ner och sedan fortsätta på ett bra leverne efter denna fasta så kan den nya vikten hållas lättare. Det kan vara en bra kick-start för att komma igång och som sagt är det lättare än vad man tror. Men tajma gärna in det till dagar då ni inte har något annat särskilt planerat. Att sitta vi en middag och äta buljong när de andra äter tre-rätters är nog ingen höjdare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0