R.I.P. Stephen Gately

Jag har alltid varit en pojkbandsnörd och favoriten har alltid varit Boyzone. Det hela började egentligen i tioårsåldern med New Kids On The Block, men sedan gick vi (jag och Sara :)) vidare till Boyzone och sedan Westlife.
NKOTB och framförallt Westlife i all ära, men Boyzone låg oss alltid varmast om hjärtat under tonåren (och senare) och så sent som för några månader sedan tittade vi faktiskt på deras senaste konsert på DVD. Pinsamt? Jag är 28 år. Jag är för gammal för att skämmas.

Jag har svårt att förstå att Stephen Gately är död. Så hemskt. Så plötsligt. Så oväntat. Idag minns jag alla underbara stunder jag och Sara delat till Boyzone. Alla skratt, all sång och alla galna DVD/VHS-kvällar när vi tittat, skrattat, spolat tillbaka och tittat igen.
Fotgrafierna nedan kommer från när vi var och såg Boyzone på Liseberg i juni 1999.

R.I.P. Steve


















Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefint inlägg, Helle! Jag har oxå svårt att fatta. Dessa grabbar har ju faktiskt betytt mycket för oss när vi växte upp. Och för mig var det framförallt Steve som jag hade en liten idolcrush på:) R.I.P Stephen Gately....vi ska minnas dig och ha en stund för dig på onsdag!!!

2009-10-11 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0