192 centimeter Helle

Häromdagen beställde jag ett par ursnygga skor på Nelly och idag var jag och hämtade dem. Visade sig att de sitter hur bra som helst och är fantastiskt snygga! They are to die for i underbar beige satin. Varför berättar jag detta? Jo, för att med dessa på fötterna blir jag 192 centimeter lång (mätte mig ;)). Det är jävligt väldigt långt, men de är så snygga att jag måste använda dem i alla fall! :-)

Vad tycker ni? (Sorry, för taskiga bilder, men det är svårt att fota skor på sina egna fötter :-))







Och klacken är 11 centimeter hög, så då kan ni själv räkna ut hur lång jag är utan skor.

Kommentarer
Postat av: Annelie

URLÄCKERT med skor i så hög klack!! Och jag tycker att du är SKITCOOL som bär dem!! You go girl!!

Eller "Det e görlpauwer Gudrun". :) Kram

2009-10-09 @ 22:23:14
Postat av: Camilla

Tjusiga skor! Jag är också lång 180 cm men köper alltid de skor jag gillar, har slutat tänka "de här kan jag inte ha för jag blir för lång". Tanken slår mig alltid fortfarande men jag köper ändå :)

2009-10-10 @ 09:42:34
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Kimzan

assnygg, precis som du...skiter i hur lång du bli, du e snyggast ändå!

2009-10-10 @ 19:25:35
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sjukt snygga som kidsen skulle säga ;-) Har en bra spray som du gärna får låna så att skorna håller längre!!!

2009-10-11 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0