Mina underbara vänner!

Förra  helgen åkte jag och Sara upp till Stockholm för att hänga med Sandra. Jag, Sara och Sandra är som Knatte, Fnatte och Tjatte :-) Eller kanske inte lika mycket nu längre när Sandra bor i Stockholm men under åren hon pluggade i Lund umgicks vi tre enormt mycket och hade så fantastiskt roligt alltid. Jag kan sakna det ibland, men samtidigt värmer det att veta att jag har dessa två vänner som alltid ställer upp och som alltid finns där även om det då och då kan vara en lite längre tidsperiod utan att vi träffas.
Sådana vänner ska man vara rädd om och jag hoppas att de båda vet hur otroligt mycket de betyder för mig! Det har räddat mig många gånger och alltid ställt upp. Även när jag kanske inte riktigt förtjänade det.

Jag tänkte bjuda på lite diverse bilder från helgen så håll tillgodo.


Jag och Sara på planet upp till Bromma. Tänk att vi varit vänner i 21 år. När vi fyller 85 kommer vi att sitta och dricka pulvercappuccino och doppa choklad i det. Eller vad tror du Sara? :-)


Mina fina fina vänner!


Sandras snälla pappa lät oss invadera hans hem i Strängnäs.
Far och dotter :-)


Trevliga Strängnäs. Ska bli kul att se det på sommaren. Ett riktigt sommarsamhälle.


En mölla utanför Skåne. Vad hände?


Vi drog ihop en massa vuxenpoäng genom att dricka afternoon tea. :)


Knatte, Fnatta och Tjatte. Fasiken vad bra vi är! Och snygga! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0