Lyckligt lottad

Igårkväll var min bror och hans fru samt mina kusiner med respektive här på middag. Det var en fantastiskt rolig kväll! Jag känner mig så lyckligt lottad som får ha dessa underbara personer i min närhet. Ni är ljuvliga! :-)
En del frågor uppstod dock under kvällen:

  • Varför lånade min mor ut min tandborste till min kusin?
  • Var det egentligen barnarbete på macken?
  • Bajsar D-D för mycket?
  • Får det sista i vinkaraffen plats i vinglaset?
  • Borde inte vi bilda en sånggrupp?
  • Är Bernt bror till Lucy?
  • Eller är han kanske den äldre som nu hittats?
  • Är C's ostätande ohälsosamt?
  • Hur ser man att nedan är en bög-tomte och inte en straight tomte?

Min kusin var väldigt tydlig med att detta minsann är en bög-tomte. Den är iaf nu säsongens första julpynt här hemma :-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag skrattade så jag nästan grät när jag läste dina funderingar!! Tack för en underbart rolig kväll!! En ny era har inletts... Kusinträffarna. :)

2009-11-08 @ 16:10:33
Postat av: Data-Danne

Det är inte jag som bajsar för mycket, det är alla andra som bajsar för lite.

2009-11-08 @ 16:28:02
Postat av: Lille-Chrille

Om tomten Pål.



Jag säger bara detta; GAYDAR! När våra blickar möttes mellan julstjärnor och påslakan inne på Jysk så visste vi genast att vi båda var bögtomtar. Han är ganska straight-acting så ingen av de andra tomtarna kunde ana hans hemlighet. Nu har i alla fall Pål fått komma ut ur garderoben på Jysk.

2009-11-09 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0