Julkänsla

Jag älskar julen! Tycker det är en underbar tid på året (så länge jag slipper snön), men min julkänsla brukar infinna sig runt första advent och sedan sakta trappas upp ju närmare julen vi kommer. I år är det dock helt galet! Hade det varit ok hade jag mer än gärna hämtat ner ljusstakar och adventsstjärnor från vinden redan nu. Och jag kan knappt bärga mig till jag får hänga upp mina nya fina julgardiner i köket. Dessutom använder jag just nu all min energi till att inte börja lyssna på min jul-spellista på Spotify.

Hur är det med er? När börjar er julkänsla?

Kommentarer
Postat av: 08:an

Började smyga sig på ngn gång i somras då "Do they know its christmas" med Band Aid dök upp på iRivern när jag stod på löpbandet! :) Goooooo Christmas!

2009-11-06 @ 19:48:51
Postat av: Annelie

Så fort Halloween är över så börjar jag se fram emot Advent och Julen!! :)

2009-11-07 @ 00:09:58
Postat av: MISSEXTRA

Har din lördag varit bra hitills?:)

2009-11-07 @ 17:57:29
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0