Födelsedag!

Idag fyller min underbare sambo år! HURRA HURRA HUUUUURRAAAAAAAA!
Det ska firas nere i Ljunghusen med vänner och grill. Ska bli underbart!
Men innan jag hämtar upp folk i bilen och susar iväg så ska det göras smoothie, duschas och göras i ordning. Jag har nämligen precis kommit hem från ett härligt träningspass (skivstång/kondition). Nice att vara nykter på Valborg så att man kan träna dagen efter :-)

Apropå Valborg så återkommer jag senare med bilder från vårt roliga firande hos släktingar i Blekinge! Mycket folk, mycket grill, mycket snack och många mil fram och tillbaka. Men det var det värt. Shit vad jag är omgiven av underbar familj och fanatstiska släktingar!
Älskar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vet du vart man kan köpa nintendo browser till ds? HIttr ingenstans

2009-05-02 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0