Ljummen sommarkväll!

Jag har haft en underbar kväll! Direkt efter jobbet körde jag ner till Ljunghusen där ett helt gäng med härliga människor väntade i båten precis utanför stranden. :-) Så jag hann få några timmars sol trots en 8-timmars arbetsdag. Kvällen fortsatte sedan med snack och grill i trädgården.

Det är så fantastiskt att kvällarna äntligen är så varma att man kan sitta i shorts och t-shirt trots att klockan är 23:00. Underbart! Hoppas vädret håller i sig hela sommaren med endast ett fåtal regniga dagar.

Imorgon blir det premiär och efterfest(middag) för Semestersabotörerna och sen blir det ännu en härliga solig helg på näset hoppas jag :-)

Nu ska jag försöka få lite sömn i värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0