Kvällsdopp

Åh vilken underbar sommar vi har! Fantastiska sommarkvällar! Hoppas ni alla njuter riktigt ordentligt av sommaren och hinner vara lediga :-)

Jag, sambon och Jenny återvände just från en tur till Limhamn och Sibbarp för glass och kvällsdopp. Jenny badade inte... Lite vekling-varning på henne, men hon lovade nästan att bada nästa gång det nalkas kvällsdopp. Vad hon inte vet är att Tobias tar flera kvällsdopp i veckan. ;-) Riktigt lyxigt att bo så nära havet att det inte är något problem om man vill bada varje dag. Bara till att hoppa upp på cykeln och max tio minuter senare så är man framme! Ljuvligt!

Tyvärr blev det inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma. Riktigt trist då det var helt klart och man såg Köpenhamn väldigt tydligt. Alldeles för längesen jag var över där (Kastrup räknas inte), så jag hoppas på en shoppingtur snart! Någon som vill hänga på? 

Kommentarer
Postat av: 08:an

Precis bokat hotell i Köpenhamn på ngt hotell som ligger på en konstgjord ö i hamnen....ser busfint ut!! Nästa vecka here we come! :) Kraaaaam

2009-07-17 @ 09:04:55
Postat av: h

låter härligt

2009-07-18 @ 08:44:43
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0