Starter

Humör: Mycket bra; det är ju fredag och jag har en fullspäckad helg framför mig :-)
Gjort: Duschat, sminkat och klätt mig.
Planer: Föreläsningar i Lund mellan 10-15. Sedan middag för en vän som flyttar till Stockholm för att gå polishögskolan. 
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Sambons externa hårddisk som tokarbetar
Läser: Inget mer än det jag skriver just nu
Dricker: Ingenting för tillfället, blir vatten om en liten stund
Äter: Naturell yoghurt med müsli och skivad banan (detta svar kommer att gälla i 8 fall av 10)
Bästa: Att examen och semestern närmar sig och att vi har vår examensfest imorgon!
Sämsta: Att jag ska jobba imorgon (7-13)
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Blåsigt, men det får man leva med som Malmöbo. Dashboarden säger +4 och regn... Lovely...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0