Aldrig nånsin Facebook

Facebook. Alla snackar om Facebook. Facebook är som bloggar - alla har det. Alla utom jag (och min bästa vän, jag väljer mina vänner väl :-)). Berätta för mig vad som är så speciellt med Facebook. Jag har aldrig reggat mig och vet därför inte alls hur det funkar. Varför vill man hitta gamla vänner? Hade jag velat ha kvar dem i mitt liv hade jag väl aldrig tappat kontakten med dem från början? Ok, det stämmer väl inte till 100 %, men nästan.

Jag var med i Lunarstorm. Gick med när jag gick i gymnasiet och hängde med i flera år, men shit vad mycket tid det tar! Två timmar kunde kännas som 10 minuter. Fast Facebook är kanske inte riktigt samma sak som Lunarstorm? Eller? Jag vet inte. You tell me. Vad är det som är så speciellt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0