2 i 1

Det finns många konstiga och korkade uppfinningar. Pengar tycker jag är den dummaste uppfinningen, men det finns en annan som jag verkligen undrar hur fasiken man tänkte. Detta gäller dessa härliga flaskor som brukar finnas på hotellrum med schampoo och balsam i ett. Vad är det för folk som använder dessa? Eller rättare sagt; finns det några tjejer som tycker att detta är en bra uppfinning? 

När jag schampoonerar mitt år blir det lite risigt, men när jag sen tar i balsam blir det mjuk och lätt att reda ut. Jag tror att det är så för många andra och undrar då hur dessa två kan kombineras?
Det måste vara en kille som kom på detta. Samma kille som kom på Dubbeldusch eller vad det heter. Ni vet dom flaskorna som kombinerar duschkräm och schampoo. 

I vår dusch hemma har jag flaskor/tuber med nedan:
  • Schampoo
  • Balsam
  • Duschkräm
  • Peeling
  • Ansiktstvätt
Sambon har:
  • Dubbeldusch
Nästa steg blir väl att någon idiot-tjomme kombinerar alla mina flaskor till en. Tänk vad bra, eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0