Underbara mamma!

Sommarvärmen fortsätter. Igår var min bror och hela hans familj på besök i Ljunghusen och det blev en dag med sol, bad, båt och grill. Jättehärligt! Vill ni se bilder så kolla brorsans blogg här. Jag är för lat för att lägga upp massa bilder när jag är ledig... Eller ärligt talat så glömmer jag ta med kameran och alla bilder finns i Tobias kamera. :-)

Idag kom världens underbaraste mamma ner för att sola och bada. Tobias gick stack iväg på eget håll så det blev en massa mamma-dotter-häng. :-) Vi var gick ner till stranden och solade, badade och snackade skit i flera timmar och sen gick vi upp till huset för att äta lite. Så skönt att ha mamma (och brorsan med familj också så klart) här! Allt är mycket enklare då och jag kan bara vara. Även om Tobias föräldrar är fantastiska snälla och enkla människor så kan jag inte vara mig själv på samma sätt som när jag är med min egen familj. Förstår ni hur jag menar? 
Iallafall så hann jag och mamma även med en lång underbar promenad där massa samtalsämnen avhandlades. Jag hoppas på flera mamma-dotter-dagar väldigt snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0