Snart ringer klockorna.

Om bara några timmar är det dags för underbara E och F att gå nerför altargången och lova att älska varandra i nöd och lust. Jag kan inte riktigt fatta att det är idag bröllopet är. Det ska bli helt fantastiskt roligt!
Håller just på att göra mig i ordning. Mycket som ska fixas, men som tur är gjorde jag en del redan igår. Såsom nagelfilning, fotfilning, scrubbning, rakning och nagelmålning. Det som ska göras nuär smörj, hår och smink. Har inte bestämt mig om jag ska ha rakt hår eller lockigt hår... Det visar sig.
Ska försöka hinna lägga upp en bild när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hälsa E från mig och gratta så mycket! Hoppas det blir en underbar dag!

Kram

2009-08-29 @ 13:26:02
Postat av: Data-Danne

När jag läser om din omfattande renovering så är jag jäkligt glad över att tillhöra det andra könet, som skiter i hur vi ser ut på bröllop. ;)

2009-08-29 @ 21:51:03
Postat av: Annelie

Varför bara "E" och "F"?? Är de superkända eller vill de bara vara anonyma? :)

2009-08-30 @ 00:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0