Åh vilket vackert par!

Vilket underbart bröllop! Mina tårar börjde rinna redan när E och F gick in i kyrkan. Det var så fint! Det går inte att vara oberörd av deras kärlek! Helt underbart! Tack Herr och Fru Strandh för ett fantastiskt bröllop och en väldigt rolig bröllopsmiddag och fest. :-)

Slänger snabbt in två bilder på hur jag såg ut, eftersom jag lovade min älskade mamma det. Tyvärr ser jag lite trött ut på bilderna och det kan förklaras med att de togs när vi kom strax efter kl. 3 inatt.






Blev väldigt nöjd med klänningen och den kommer att återanvändas på fredagens bröllopsfest i Spanien. På själv cermonin, som hålls vid lunch på torsdag, blir det en tunn tunnika. Alldeles för varmt annars.

Nope, nu kommer snart taxin och hämtar oss. Ska försöka hinna med att blogga lite på semestern också.

Kommentarer
Postat av: ♥ N E L L Y ♥

fin klänning :D

2009-09-07 @ 15:55:27
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0