Långfredagen

Igår var vi bortbjudna i två omgångar. Först var vi på påskbrunch hos en vän och och det var underbart gott och väldigt väldigt trevligt! Men tyvärr kunde vi inte stanna så länge då vi skulle vidar till sambons föräldrar i Ljunghusen. Där var det påskfirande med mina och sambons familjer och våra morföräldrar. Det var jätteroligt! Äggmålningstävling, god mat, mycket snack och häng i trädgården i det fina vädret.

Galnast måste dock varit att sambon och mina brorsbarn badade I HAVET! Sambons föräldrar bor ett par minuters gångväg från stranden så vi tog en promenad ner dit och de BADADE. 10 grader i vattnet! CRAZY! Johanna badade till och med två gånger... Det kommer definitivt dröja flera veckor innan jag badar. Förra året badade jag i början av maj och var typ 14 grader i vattnet. Eller bada är kanske in rätt ord då jag sprang i och sedan upp igen :-)

Kommer förhoppningsvis några bilder senare idag.

Har er påsk varit bra hittills? Eller börjar firandet ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0