Dagens lista

Humör: Idag är det ganska bra, Känner att jag är på rätt väg med mitt mål.
Gjort: Inget världsomvälvande direkt. Stigit upp och tvättat mig.
Planer: Jobba och sedan till Ljunghusen ikväll. Ska be sambons pappa ordna biljetter till premiären på nya Malmö Stadion :)
Ser på: Det härliga ljuset som är utanför fönstret. Ljusblå himmel och vindstilla. :)
Lyssnar på: Bilarna som kör förbi ute på Mariedalsvägen.
Läser: Bloggar
Dricker: Inget ännu. Snart vatten.
Äter: Lättfil med müsli, linfrön och en skivad banan. Får bli lättfil eftersom Arla bara har konstiga yoghurts.
Bästa: Kärleken! Sambon tittade på mig imorse precis innan jag skulle stiga upp och sa: "Du är så himla fin nu." :) Känns bra att höra när jag precis vaknat, är osminkad och håret lever ett eget liv.
Sämsta: Att jag måste jobba. Men det är ganska ok.
Barn: Nej, inget sånt
Väder: Sol, sol, sol! Vååååren är häääääääär! Dashboarden lovar idag 10 grader och strålande sol. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0