Min helg

Nu får ni skylla er själva som säger att ni saknar mitt bloggande. Nu går jag all in. Dessutom sa en vän att hon tycker om att läsa min blogg för att hålla koll på vad jag gör. Vill man veta det så är det bättre att prata med mig, för här utelämnas så klart mycket. :)

Fredag
En helvetesdag på jobbet. Men efter jobb så träffade jag underbare Tati på en öl (läs; 4-5 öl, en drink och en burgare). Det behövdes verkligen! Perfekt tajmat. Efter massor av snack inne på Mascot gick vi vidare till Nyhavn där det var stor AW för Noel, som nu lämnar skeppet. En hel hög härliga människor var där och jag hade en sjukt rolig kväll! Helt underbart!

Lördag
Lördagen började redan kl 3 på natten när sambon tyckte det var en bra idé att väcka mig. Han var då pigg och vaken, men verkar inte vara helt införstådd med att det bara är han som är Thailand-tid och inte jag. Men jag lyckades somna om iaf. Dagen spenderades i Ljunghusen där det blev lunch, en långpromenad med hundarna och lite bygg i studion ute i musikhuset.
Sedan började uppladdningen inför kvällens Melodifestival, men den får så klart ett eget inlägg i morgon. :)

Söndag
Det har varit en slappig skön söndag utan några planer. Vi kom iväg till Plantagen eftersom vi verkligen behövde byta ut flera blommor hemma. Detta är så klart inget som sambon märker, vilket är bra för då får jag bestämma hur det ska se ut. 600 kr fattigare men massor av blommor och växter rikare begav jag mig ut till bilen för hemfärd. Det blev bl.a. en ny orkidé och tre buketter med tulpaner. I love tulpaner! :-) Innan jag sedan hamnade här med Macbooken i knät så handlade vi på Willys på Limhamn, jag snackade med Sara och mamma i telefon, kollade på SATC, åt fiskmiddag och såg första avsnittet på nya ANTM-säsongen.

Så peeps, det var min lugna helg. Hur har er varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0