Nu är det klippt!

I lördags var vi på 77-årskalas i Everöd. Det var firande av in bror som fyllde 33 år och hans svåger som hade fyllt 44 år några dagar tidigare. Vi hade fantastiskt roligt, som alltid när vi umgås med dessa underbara människor. Jag har haft turen att faktiskt få träffa min bror med familj flera gånger under min semester och jag njuter varje gång! Älskar dem!

Förutom firande, mat, dricka, frisbee, klonk och snack så blev det även så att min sambo äntligen bestämde sig för att det var dags för en klippning. Jag har tjatat på honom i flera flera veckor men det blir aldrig av. Det ser så roligt ut på honom för han har tjockt och lite lockigt hår så när det blir långt växer det liksom utåt. Det gör att det till slut ser ut som en stor mikrofon. Denna gång nöjde han sig dock inte med en vanlig klippning, utan det blev en 12 millimeters...

Det var min svägerska som fick äran och det hela följdes med stor spänning.



En del tyckte att mohawk var en passande look. Jag tyckte inte det...



Till slut blev det så här kort. Helt galet. Han ser ut som Martin Björk...

Kommentarer
Postat av: Michael

You look so lovely, as always. That's a really pretty klänning.

2010-08-03 @ 22:29:57
URL: http://twitter.com/mroach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0