Jocke, Jocke, Jocke...

Ibland blir folk lite ledsna för att jag missar att nämna dem i bloggen (J; du ska veta att din pannacotta var underbar! Och inspirerade oss till att bjuda på just pannacotta när vi hade en middagsbjudning i förra veckan). En del blir sura (Sandra; tagga ner! ;)). Och en del (läs; Joakim) blir rent ut sagt förbannade! Det kan dock löna sig att bli förbannad...


"Ja, detta blir en bra bild till bloggen!"


Eh Jocke? Du ska bara hålla upp långfingret...


Nämen, att ta bilder underifrån blir verkligen jättebra! Visst?


Ja, vi tycker om varandra i egentligen. :)

För er som ställer sig frågande till detta inlägg, så är Jocke min vän Sandras sambo (ja, det är han alltså även om ni inte ställer er frågande). Jag har bara träffat honom vid ett par tillfällen, men det känns som att jag känt honom längre. Han är riktigt härlig!

Nöjd nu Jocke? Fakturan kommer i posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0