Häst i trädgården

Som vanligt har det varit en underbar helg. Skönt att värmen höll i sig över ledigheten, verkar som det ska bli lite kallare nu. Regnar ute nu och det är faktiskt riktigt skönt.

Igår var vi ute på en lång cykeltur och detta av två anledningar.
  1. Vi skulle äta mjukglass på Cellos på Limhamn
  2. Sambon skulle visa mig en extremt konstig trädgårdsprydnad i en trädgård på Djupadal.
Vi lyckades med både och. Tyvärr lyckades jag inte riktigt få med denna extrema trädgårdspydnad på bild, men nästan. Om ni tittar ordentligt till vänster på bilden nedan så ser ni det. En sjukt stor häst i brons! I typ skala 1:1 fullblod!



Visst är det konstigt? Önskar jag fick en bättre bild, men jag ville inte stanna och fota som värsta papparazzin. Varför vill man ha en jävla bronshäst i en liiiten trädgård? Kan någon förklara? Är det någon som förstår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0