Yta är allt!

Jag har ju glömt att berätta att jag har köpt ny mobiltelefon idag. Pasade även på att byta från Tele2 till Telia, då Tele2 har urkass täckning och dålig kundservice. I alla fall det gånger jag har behövt ta kontakt med dem. Fick ett pra erbjudande från Telia så då var det bara att slå till. Har varit på jakt efter ny mobil ett tag. Och nu blev den en SonyEricsson W595:





Den är underbar! Och härligt blommig. En riktigt tjejmobil och det älskar jag. Yta är allt när det kommer till mobiler. Har bara tryckt på den hela kvällen mellan tvättpassen i tvättstugan :-) Dessutom har jag världens bästa ringsignal...




Kommentarer
Postat av: Kimzan

Åh nu har vi lika fina mobiler, fast min är ju tjejigt rosa.... =) Jag älskar min mobil.... =)

2009-03-28 @ 10:03:45
URL: http://familjenmalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0