En underbar födelsedag!

Jag har haft (och har fortfarande så klart!) en fantastisk födelsedag! Den började med att sambon sjöng för mig och gav mig presenter och sen har det rullat på. Jag hade bestämt att inte ha något kalas här hemma (det räckte med examensfesten) utan flyttade istället kalaset hem till farmor. Farmor är sjuk och kan inte gå ut själv så därför tänkte jag att kan hon inte komma iväg på något kalas så får jag ta kalaset till henne. Hon älskar nämligen när där är massa familj och släkt hos henne och sitter mest på en stol och myser. Hon säger inte så mycket för hon hör inte vad vi säger. Hon har så att säga selektiv hörsel :-)

Jag hade köpt en smörgåstårta och sambon hade bakat kanelbullar, så det tog vi med oss dit och sedan kom faster, farbröder, mamma, brorsan, svägerskan och alla tre syskonbarnen. Så mitt "inte-kalas" blev ändå en liten bjudning för 12 personer :-) Underbart kul var det iaf och jag fick jättefina presenter. Hade önskat mig presentkort och pengar eftersom jag inte shoppat på jättelänge. Så det fick jag och av sambon fick jag en shoppingrunda på Entré :-) Härligt nu inför våren och sommaren!

Tack alla som kom ihåg mig och gratulerade! :-) Ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0