Saved by Bokus

Precis i rätt tid kom min bokleverans från Bokus. Beställde New Moon och Eclipse (fortsättningen på Twilight) i måndags kväll så att jag precis skulle hinna lälsa ut Twilight innan de andra böckerna anlände. Dock läste jag ut boken snabbare än beräknat, men abstinensen försvann med en havspromenad med härliga Jenny.

Kände dock igår att jag inte ville börja på bok nummer 2 för jag ville inte försvinna bort så många timmar. Har ni känt så någon gång när ni har läst? Känslan att försvinna in i boken är underbar men någonstans i bakhuvudet vet man att där egentligen finns flera vettigare saker man borde gjort i stället?
Jag kunde dock inte hålla mig så länge utan började läsa den i går kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0