Promenadernas moder!

Idag har jag och Tobias varit ute på en promenad som heter duga. "Mmm eller hur, 5 km eller?" tänker ni. Men om jag säger att vi började 13.00 och kom hem till huset igen 17.30, vad säger ni då?

Det hela började med att Tobias ville att vi skulle gå en tur mot Falsterbo längs stranden. Jag ville följa med och framförallt utlovades det glass på vägen. Härligt!


Nu går vi! Jag är sjukt peppad. Promenad i solen är bättre än stek.


Fortfarande går det hyfsat bra tycker jag. Känns stabilt.


Men va fan! Ska vi vada också? Detta skrev jag inte under på.


Men, Tobias påminner mig om glassen och jag blir glad igen.


Efter en låååååång promenad kom vi fram till glasskiosken. Oh yes! Lyckan var total! Jag åt en Twister och Tobias tog två (!) Piggelin.


Hrrmm ska vi ditåt?


Nu går vi hemmåt! Jag har ont i vänster höft, som gått i neråtlut men nu vänder det! Eller så får jag ont i höger höft...


Vadade vi så här långt på ditvägen?


Ser Ljunghusens Golfklubbs gamla klubbhus långt där borta? När vi kommit dit så har vi bara lika långt igen... Eller så kändes det iaf.


"Walk a mile in my shoes..."

Åh äntligen framme vid badhytten! Målet har passerats och jag är nöjd efter bad och torr bikini.



Kommentarer
Postat av: MARTINA

Tack! Gud vilket fint väder ni har haft här bara regnar och åskar det :(. Ha det super gumman <3

2009-07-30 @ 16:26:00
URL: http://martiiinas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gå så långt för en Twister är bara galet, hade det varit en mjukglass från Cellos hade det ju varit en helt annan sak....Ha det underbart :-)

2009-08-01 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0