Svärfar 60 år

Efter att ha sneglat på klockan så ser jag att hans födelsedag tog slut för knappt tre timmar sedan, men det spelar mindre roll. Jag och sambon är nyss hemkomna från en riktigt rolig 60-årsfest. Nittio personer åt, skrattade, snackade, drack, höll tal, sjöng och dansade på restaurang Anno 1900 hela kvällen och halva natten. Jag fick under kvällen lära mig följande:

1. Sambon är musiker, men har ingen taktkänsla när det kommer till kasedans.
2. En förening med crocketspelare sjunger hellre än bra.
3. Majoriteten av människor, gamla som unga, tycker om att dansa till melodifestivalbidrag.
4. Carola funkar alltid.
5. Dumlepapper ska gömmas i tepåsar (tack P.J. för den informationen).
6. Jag förstår danska bättre efter fyra glas rödvin.
7. Höga skor från klockan 17:30 till klockan 2:15 framkallar enorm smärta i fötterna.
8. Att blogga full går faktiskt bättre än vad jag trodde.

Eventuellt har jag missat något, men det får vara. Natti.

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Ja visst är "ena axeln bar"-grejen snygg!! Får väl testa det där med att blogga full jag med någon gång :)

2009-01-18 @ 09:43:17
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0