Nu börjar vi!

Humör: Hyfsat; semestern närmar sig med stormsteg. Bara 3 dagar kvar :-)
Gjort: Duschat och satt i linserna.
Planer: Jobba och sedan ska jag och sambon planera lite vad vi ska ha med oss och vad vi behöver köpa. Blir med all sannolikhet lite GH3 ikväll också.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: BIltrafiken
Läser: Inget mer än det jag skriver just nu
Dricker: Ingenting för tillfället, blir vatten om en liten stund och sedan kaffe när jag kommer till jobbet.
Äter: Faktiskt ingenting just nu, är fortfarande lite tidigt. Blir yoghurt på kontoret sedan.
Bästa: Att jag befinner mig bland vita stränder och technicolourvatten om bara några dagar.
Sämsta: Kommer inte på något
Barn: Absolut inte!
Väder: Har änu inte tittat ut. Dashboarden säger ganska fint väder och +3 grader.

Ok, nu kör vi igång den här onsdagen!

Kommentarer
Postat av: H

Så Helle, nu kan du läsa min blogg också! Ha det äckligt bra på semestern, hälsa T! Krram

2009-01-21 @ 16:42:49
URL: http://hurvardetharda.blogg.se/
Postat av: Tessa

Önskar er båda en trevlig semester.

2009-01-21 @ 19:39:12
URL: http://bloggtessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0