Middag med favoritkollegorna

Dag tre av mitt bloggande och redan nu sitter jag och bloggar hemma hos andra. Hur ska detta sluta?
Middagen hemma hos Jenny tillsammans med favoritkollegorna (förutom A som inte kunde komma) var jättehärlig. Hon hade slavat vid spisen hela dagen (efter hennes egen utsago) och bjöd på lasagne, sallad och rödvin.

Vid 20:30 kunde vi inte hålla oss längre utan var tvungna att kolla lite på Let's Dance. Alla är ju lite stela i de första programmen sa vi, men sedan kom Morgan Alling! VIlken kille! Underbart härlig! Han är redan favorit, och det är jag nog inte ensam om att tycka.

Nu ska jag återgå till att vara social.

Kommentarer
Postat av: Gabi

Ja det var en mycket god middag och trevligt att snacka lite. Kul att läsa din blogg. Keep up the good work:-)

2009-01-09 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0