Examensdagen

Hela examensdagen var underbar! Rolig, fantastisk och sorglig. Underbart och skönt att skolan är över, men sorgligt att klassen sprids ut. 

Dagen började med champagnefruksot på Ebbas Skafferi i Lund och slutade med SingStar-battle hemma i lägenheten. Lägenheten ja, den var fylld med familj, släkt och vänner. Det var trångt, det var varmt men fantastiskt roligt! Stressigt att fixa och dona till så många men alla verkade ha kul så då var det värt alltihop.

Och vilka fina presenter! Alla är så snälla och hade köpt så fina saker. Klocka, örhängen, halsband, ljuslyktor, dollar, svenska kronor, presentkort, armband, choklad, Orrefors-skål. Mycket, mycket fint och jag blev verkligen rörd. Tack så otroligt mycket allihop! Tack klassen och tacka alla som firade mig och gjorde min examensdag till en dag jag aldrig kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0