Melodifestivalen deltävling 1

Nu har jag sett bidragen och så här tycker jag:

 

Musikal-Nina: Matrix ringde och ville ha sina kläder tillbaka. Dålig låt.

 

Den där unga killen: Efter första halva versen gick jag på toaletten.

 

Shirley: Shirley är alltid härlig. Tråkig låt och synd på rösten.

 

Scotts: Jag har svårt att tänka mig att någo i årets festival kan vara mer pinsamt eller skrattretanden.

 

Emiia: Hennes röst skär i mina öron, men lite kul låt.

 

Alcazar: Rosa mikrofoner! Need I say more? Jag är såld! Heja Alcazar (ja, jag vet att dom går vidare :-))! Den första bra låten för kvällen!

 

Äckel-Ugglas: Klarar varken av att se henne eller lyssna på henne, så denna kan jag inte kommentera.

 

Zelmerlöws flickvän:  Lite Former Republic of Macedonia-tjejbandskänsla över denna. Tolka hur ni vill... höjningen sitter... sådär. Slta blinka så där flirt-fånigt med ena ögat!


Kommentarer
Postat av: mape

Ohoj, seglarsyster! Valerius Hansson här. Dåligt med införsnack inför deltävling 2 tycker jag. Jag hade väntat mig minst en halv licentiatsavhandling vid denna tidpunkt. Det kanske är motorn som hackar (höhö)?

2009-02-14 @ 17:45:35
URL: http://knegus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0