Kokosmannen

Sambon: ”Kolla kokosmannen!” 

Jag: ”Vem?”

Sambon: ”Kokosmannen! Där!!”

Jag lutar mig fram och ser att där går en maldiviansk snubbe med en skottkärra och samlar upp nedfallna kokosnötter bara några meter från vår terrass.

Sambon: ”Jag måste fota kokosmannen!”

Sambon tar nu fram kameran och siktar in den mot kokosmannen. Planen är att fota när kokosmannen tittar åt ett annat håll för att han inte ska känna sig illa till mods. Sambon trycker ner avtryckaren på kameran och det blixtrar till tydligt.

Sambon: ”Ojdå, blixten var visst på. Det var inte bra, det var inte alls bra…”

Kokosmannen vänder sig om mot oss och säger: ”Eh hello…” Kameran är fortfarande riktad mot honom.

 

Ridå.


Kommentarer
Postat av: Gabi

Ha ha detta var roligt:-). Kan se er framför mig. Hälsa sambon.

Kram.

2009-02-04 @ 20:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0