I-landsproblem

Fick idag ett käckt brev från min bank där de stod att de har fått information om att mitt kortnummer kommit i orätta händer och att jag skulle kontakta dem omgående. Eh ja, jag hade inte direkt tänkt att bara rycka på axlarna åt det och sen ta en öl. Ringde dem (och kollade internetbanken medan jag satt i telefonkön, ingen konstig transaktion som tur var) och de frågade om jag ville spärra kortet direkt.
Vad f*n är det för fråga? Nejnej, jag behöver det i helgen och det gör säkert snubben som ev. har fått tag på kortnumret också! KLART SOM FAN ATT JAG VILL SPÄRRA DET! 

Så nu är jag utan Visakort till på onsdag och på torsdag dimper nya PIN-koden ner. Jag som knappt kan den gamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0