Dagens tips

Jag kom på att det var längesedan jag körde Dagens Tips och förstår att flera av er har saknat det. Det var ju trots allt genom denna kategori som flera av er upptäckte Half Baked från B&J's.

Mitt första tips gäller deodorant och den absolut bästa, alla kategorier, är Vichy's.

Det finns helt enkelt ingen bättre, så rusa till närmaste apotek och köp köp köp. Ja, den kostar nästan 100 spänn och man kan få Rexonas för 30 kr. Men det är upp till er vilken division ni vill spela i. Jag är i den högsta och där doftar alla gott.

Nästa tips gäller den fantastiska uppfinningen torrschampoo. Hur klarade vi oss utan det? Jag bockar, bugar och tackar Polisstudenten för att hon introducerade mig till detta. För ärligt talat, ibland orkar man inte tvätta håret och för mesta ska man faktiskt inte tvätta håret (att tvätta det varje/varannan dag är alldeles för ofta) så därför är torrschamoo den perfekta lösningen. Det tar bort den fettiga finishen och ger volym. Jag har bara provat Toni and Guy's och den fungerar väldigt bra till mig. Den doftar dock ganska starkt.



Sådär, det var dagens tips. Håll till godo. Nu ska jag bära ner en massa möbler som jag fått sålt på Blocket. Cash is king!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0