Min jul 2009


Lugnet före stormen


Jag och min söta brorsdotter väntar på tomten


Johannas kusin Eriks första jul. Behöver jag säga att han fick mycket uppmärksamhet och många klappar?


Äntligen kom tomten! Ja, jag är nästan 30 men älskar tomten!


Och så klart var alla tvungna att krama tomten när de fick sin första julklapp.


Sambon verkar vara väldigt nöjd.


En till klapp till mig? Give me give me!


Hur vet man att man blivit vuxen? Man blir så här glad för ett nytt strykjärn. :)


Bilbo var inte lika imponerad över tomten och julklapparna.


Lille Erik, 4 månader, fick ett Lego Duplo. Men visst är han lite för liten?


Vilket så klart Eriks far förstod och därför glatt kunde bygga ihop det själv. :)

Tack alla som var med gjorde detta till nnu en underbar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0