Spontanbesök

Vilken härlig helg det har varit! Underbart väder och vi har bara tagit det lugnt och gjort det sm fallit oss in. Igår satt sambon och övade på förmiddagen så då begav jag mig till parken och hängde i solen lite. Riktigt härligt. Slappade, fick lite sol i fejjan och lyssnade på ljudbok. Sedan blev det långlunch med sambon på en liten vietnamesisk restaurang mellan Möllan och Södervärn. yckades ta mig igenom hela måltiden med pinnar :-) Nice!
På vägen hem blev det mjukglass. Andra mjukglassen på två dagar och jag hoppas det blir många fler nu i vår!

På kvällen kom vår vän polisstudenten över på spontanbesök. Vad kul det är när folk bara kommer förbi! Alldeles för lite av det här tycker jag. Nu för tiden ska det bokas och planeras och fixas innan folk kan komma på besök. Vi bjöd på pannkakor med glass medan vi kollade på Wipeout och snackade om allt som hänt under 2009. Jag sambon fick även drömma oss tillbaka lite när polisstudenten ville se bilder från Maldiverna :-)

Hoppas ni alla har haft en fantastisk påsk och njuter av den sista lediga dagen! Själv ska jag försöka ha ännu en underbar dag utan att låta jobbångesten förstöra för mycket :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0