Halvdag

Idag slutade jag vid 11.15 och kunde bege mig ut i solen. Ja, jag trotsade branden i Östra hamnen och hoppades på att jag skule vara lite skyddad i södra delarna av stan. Anledningen till denna korta dag är att Sandra kommer ner ikväll :-) Hon skulle egentligen kommit vid lunchtid, men av någon outgrundlig anledning kommer hon inte förrän om ca en halvtimme...
Men eftersom jag redan hade jobbat in timmarna så slutade jag tidigt i alla fall :-)

Efter jobbet cyklade jag till Friskis på Helenholm och tränade skivstång/kondition i 75 minuter. Ett MÖRDARPASS!!! Konditionsdelen efter 40 minuters skivstång är GALEN! Shit vad härligt det var :-) Jag blir så glad av sådana hårda pass där jag verkligen får ta i och känna svetten spruta! :-)

Detta inlägg får bli allt för idag. Ska snart köra ner till Centralen och hämta Sandra och sedan bär det iväg till Sara för en tjejkväll extravaganza! Inte massa oxfile/fläskfilé-skit med rött vin utan det blir hämtpizza med läsk och sedan mängder av chips och godis :-)

Ha en underbar kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du får komma snart och lira lite Och Tobias oxså

2009-04-24 @ 22:32:59
Postat av: Fredrik

Nedanstående eller ovan var från mig missade namn FEREDDE

2009-04-24 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0