"Du cyklar i fel yoghurt!"

Åh vad härligt att det soliga vädret inte verkar vilja försvinna! Det är sol varje dag och det är underbart! Idag har jag och sambon varit iväg på en lång cykelrunda. Cyklade först ner till Limhamn och åt mjukglass på Chellos - stans godast mjukglass utan tvekan! Sen tog vi en tur ner till hamnen där de hade något jollerace verkade det som. Jättekonstig sport.... Men schysst placering av tävlingen precis vid bron :-)


JolleRace vid bron

Vi styrde sedan kosan mot Svågertorp för jag ville köpa en cykelkorg på Biltema och lite nya blommor inne på Plantagen. Men cykelturen dit var inte den lättaste. Vi cyklade från Limhamn till Svågertorp i MOTVIND! Helt galet! Vi var till och med tvungna att trampa i nerförsbackarna... Men, men fram kom vi i alla fall och jag fick handlat det jag skulle. På hemvägen cyklade vi via Lidl på Ärtholmen och sedan hem. Måste blivit en runda på ett par mil och efter allt trampande i motvinden kommer det nog kännas i benen ikväll...


På väg hem med min nya cykelkorg :-)

Tanken var att jag skulle ta en massa foton och lägga upp här, men min kamera lade av :-( Ska försöka komma iväg och köpa ny i nästa vecka. Nu blir det det fisk och potatismos till middag och sen blir det det Robinson och senare ikväll ska vi träffa massa härligt folk på Bishops Arms nere vid Centralen.

Hoppas ni njuter av ledigheten och vårvädret!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Att du inte nämnde det tidigare, då hade vi ju kunnat träffats där, för en påskdejt!! Kram. :)

2009-04-12 @ 00:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0