Bloggfri dag?

Nästan blev det visst det i alla fall. Har inte riktigt haft tid eller lust att sitta vid datorn idag och visst är det skönt med sådana dagar också. Så här var min dag i korta drag:

  • Jobbat
  • Roddat lite med brorsönernas födelsedagspresenter
  • Svurit över att kameran inte kom idag
  • Tvättat
  • Haft lägenhetsmöte med sambon 
  • Pratat med min mor i telefon
  • Funderat över om det egentligen är en så bra idé att träna kl. 07:00 imorgon bitti
Ja, mer än så har jag inte riktigt hunnit med. KOmmer dessutom inte med mer eftersom jag, om träningen blir av imorgon bitti, måste gå och lägga mig nu.

Hur var er dag?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej, Min dag har varit bra. Va glad jag blev när du skrev att du handlat presenter, det e inte alla man får det av.

2009-04-15 @ 22:51:55
Postat av: Annelie

Vad är ett lägenhetsmöte, förutom det uppenbara, ett möte i lägenheten? nyfiken :)

Kram

2009-04-16 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0