Året 2011

Eftersom jag kanske inte har bloggat så ofta som så många (nåja) av er önskat det senaste halvåret, så kommer årskrönikan av 2011 inte vara lika ingående som 2011 års krönika var. Det blir därför en sådan här fråge-krönika istället. Håll tillgodo, vi får se hur detta slutar...


Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?


Ja

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Ja! Mest lycklig över att finaste Jenny blev mamma till ljuvliga Mathilda!

 

Dog någon som stod dig nära?


Nej, men tyvärr nära vänner och familjemedlemmar till personer jag älskar.

 

Har du varit utomlands i år?


2011 är kanske inte det resår som går till historien för alla spännande resor, men mina 24 h i Trondheim var fantastiska!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?


Det finns det väl alltid?

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?


1 april

Vad var din största framgång 2011?


Min nya tjänst på jobbet. Mycket kvar att lära, men kul är det!

Största misstaget?


Att jag fortfarande inte har jobbat tillräckligt hårt med att få bukt på mitt ojämna humör.

 

Bästa köpet?


Kiwi. Även om han egentligen var en födelsedagspresent från Tobias. :) Och huset så klart!

 

Vad spenderade du mest pengar på?


Räknas skatt? Annars är det så klart huset.

Gjorde någonting dig riktigt glad?


Ja! Bl.a. glädjetårar av stolthet när ett fullsatt Trondheims konserthus ger Nordic Tenors and the Neumann Strings stående ovationer.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?


Popular - Eric Saade och valfri Veronica Maggio

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Gladare.

 

Vad önskar du att du gjort mer?


Träffat alla jag älskar!

 

Vad önskar du att du gjort mindre?


Slösat tid på att vara på dåligt humör.

 

Blev du kär i år?


Nej och tur är väl det!

Favoritprogram på TV?


Eurovision Song Contest

Bästa boken du läste i år?


Inget bra läsår för mig direkt, men jag har plöjt några Läckberg-böcker.

 

Största musikaliska upptäckten?


Nordic Tenors

Något du önskade dig och fick?


Ja

 

Något du önskade dig och inte fick?


Ja

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?


Tobias bjöd ut mig på Fyra Årstiderna oh skämde bort mig totalt. Inte så hemskt att fylla 30 år minsann.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja

Vad fick dig att må bra?


Våra hundar

Vilken kändis var du mest sugen på?


George Clooney, alltid George Clooney

 

Vem saknade du?


Pappa, alltid pappa

 

De bästa nya människorna du träffade?


Sveinung, Jan-Tore och Roald troligtvis. Helt fantastiska!

Mest stolt över?


Min sambo. Han har jobbat så hårt hela året och succéen i december var så välförtjänt!

Högsta önskan just nu?


Att Kiwi ska bli helt bra i benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0