Skadeglad!

Nja den där tyska ordningen uteblev med besked. Tasktigt ljud (vilket jag iofs fick förklarat för mig berodde på att de sände i 5.1. Stämmer det?), dålig sång, ingen kommentator och bedrövliga programledare! Men det är ju ändå Eurovision :-)

En ganska tråkig semifinal där jag trodde att Norge skulle gå vidare utan problem, men det visade sig vara stora problem. Och ja, jag blev ganska glad över det. Både för att det är Norge och för att det ju är bättre för vår del att en favorit åkte ut. Men visst ska jag erkänna att det mest beror på att det är Norge.
Annars var Finalnd och Island mina favoriter (grannröstning någon?). Vem gillade ni?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag blir mer och mer förälskad i Finland, han är så go och så oskyldig på nåt sätt. Och Island, ja, jag faller för deras bakgrundshistoria med deras vän. Blev enormt besviken på Ungern, shit alltså, det numret hade kunnat vara så jävla bra, och så blev det så kasst. Flicka lilla, lär dig hålla tonerna!!!!

Hade varit kul om Ryssland inte gått vidare, han är så självgod så han får nästan Dima Bilan att framstå som ödmjuk.

Morgondagens final blir väldigt spännande. Som vanligt kan det gå precis hur som helst, men har svårt att se att Saade inte går vidare till lördag.

Killen har nästan 3 miljoner visningar på youtube.

Hoppas!!!!!!!!!!!

Ladda telefonen tills imorgon, det behövs!! :)

2011-05-11 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0