Ont överallt!

Efter denna helg kommer jag troligtvis inte att kunna rör mig normalt på hela veckan. Som vi har slitit i trädgården! Att jag sen begav mig till gymmet i morse och kickade ass, om jag får säga det själv, kommer ju inte att hjälpa till något. Men efter att de förra husägarna inte hade verkat gjort något alls i trädgården, så har vi nu klippt gräsmattan (med en manuell gräsklippare...), räfsat upp gräset, rensat (MYCKET) ogräs, planterat om i blomlådorna, grävt nya rabatter och tagit bort ett trädäck. Vi skulle fixat ett par grejer till men då öppnade himmelen sig och det galnaste åskovädret på många år startade. Ett hus här i Höllviken började brinna på grund av blixtnedslag, så ovädret låg precis över oss.

Men nog om det; jag ville egentligen bara berätta hur bra vi har varit denna helg. Tyvärr så kommer det dock att betala sig i smärta. Min plan denna helg var även att påbörja inredningen av min mini walk-in-closet men det får dröja till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Helle!

Det var inte igar. Vet inte om du minns mig? Bodde pa Soderkulla i Malmo, vi umgicks en del o snackade Boyzone. :-) Detta var ju en hel del ar sedan! Hade varit kul att mejla lite o se vad du hittar pa nufortiden?

Kram

2011-06-04 @ 18:17:56
URL: http://www.londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0